بنظرم چرایی رخ دادهای بسیاری از پدیدارها طی این دوره برای من روشن شد، ضمن آنکه تصورم از تحلیلگری در حوزه کسب و کار تا حدود زیادی تغییر یافت در ضمن از خصوصیات فردی استاد درس نیز بسیار لذت بردم و آموختم
نظرات شرکت کنندگان
جاویدان حاجی آقا محسنی
بنظرم چرایی رخ دادهای بسیاری از پدیدارها طی این دوره برای من روشن شد، ضمن آنکه تصورم از تحلیلگری در حوزه کسب و کار تا حدود زیادی تغییر یافت در ضمن از خصوصیات فردی استاد درس نیز بسیار لذت بردم و آموختم
علی رجبی
این دوره بیشتر از چیزی که انتظارش رو داشتم برای من مفید بود. آقای روزبه کتب زاده ی عزیز و محترم، امیدوارم یه روز از نزدیک شما رو ببینم و بغل کنم علی رجبی
پوریا بهروش
Once in a lifetime experience! Thank you all.
سیدمرتضی گلدانساز
یک دوره آموزشی دیگر و به عبارتی یک New Project. پروژهای که در گام اول، Business Need های خود را بدین شرح define کرد: 1) یادگیری حوزه جدید که knowledge ما را بالا ببرد؛ 2) زبان گفتار ما را تغییر دهد؛ 3) در صورت نیاز مدرکی هم دریافت شود. و چه زیبا تا اینجای مسیر، نه فقط دو هدف اول بلکه اهداف نانوشته دیگری را نیز محقق کرد. کاملا بدیهی است که این نتیجه، ماحصل تبحر و توانمندی، درایت و تجربه استاد گرانقدر بوده است. به جرأت میتوان گفت که این دوره یکی از بهترین دورههایی است که تاکنون تجربه کردم. دورهای که به اصرار همسرم شروع کردم ولی علیرغم تخصصی بودن، پیچیده بودن و تنوع دانش، مهارتها، ابزارها و تکنیکها، نحوه بیان موضوعات مختلف به قدری ماهرانه بود و نحوه مشارکت در جلسات به اندازهای صمیمانه و دوستانه بود که هر روز انگیزه من را برای حضور در کلاسها افزایش میداد و چه تلخ که قانون کلی ”چه زود دیر میشود“ برای این دوره هم صدق کرد و به پایان رسید ولی شروعی بود برای ایجاد یک ارتباط دوستانه و یک تعامل جدید و آغازی برای ایجاد تغییر و تحول در کسبوکارهای پیش روی من. زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد با توجه به اینکه که در این زندگی، نغمه خوانده شده از طرف استاد محترم به نیکی در یاد و خاطره من باقی ماند، از جناب آقای کتبزاده و همچنین تیم زحمتکش رستاک، کمال تشکر و قدردانی را داشته و موفقیت و سربلندی، همراه با دلخوشی و برکت را برایتان آرزو دارم. به امید دیدار سیدمرتضی گلدانساز تیرماه 1403
امين اله حدادي
استادي به اين با كلاسي و خوشرويي واقعا كم ديدم
اکبر فتوحی
در این روزگاران هستند انسان هایی که هنوز بتوان به آنها دل خوش کرد، گرمای وجودشان را حس کرد، با نگاه روشنشان از سنگلاخ ها به سلامت گذر کرد و به مقصود، به بارور شدن اندیشه رسید مانا باشید
هما احمدی
دانی که چرا دار مکافات شدیم؟/ناکرده گنه چنین مجازات شدیم؟ کشتیم خرد, دار زدیم دانش را/دربند و اسیر صد خرافات شدیم مولانا استاد قدر دانی از شما بابت تاثیرگذار بودنتان برای ایران و ایرانی در قالب یک متن نمیگنجه. فقط میخوام بدونید که قدر وجود شما را می دانم و براتون آرزوی سلامتی و خوشحالی دارم.
محسن محمدخانی
ذهن ساختارمند برای حل مسائل کسب و کار همیشه دغدغه من بوده در این دوره مفاهیم و روش هایی رو یاد گرفتم که حتما توانایی من رو برای بررسی و تحلیل اینگونه مسائل افزایش داده
Amir Rabiee
دو استاد دارم در این روزگار یکی کار فن دیگر آموزگار از لطف شما ممنونم
علی ابراهیم نژاد گرجی
با درود آشنایی با شما برای ما افتخاری بوده است بزرگ انشالله در پروژه های بزرگ سازمان در قالب مشاورد ارشد و باتجربه حتما از تجربیات شما استفاده خواهیم کرد
بابك رحماني محمدآقافرد
بااینکه تقریبا با مفهوم تحلیل کسب و کار آشنا بودم و در طول بیش از 25 سال سابقه کاری ام با موضوعات و مفاهیم ارائه شده در دوره مواجه شده بودم؛ با اینحال نحوه ارائه مطالب و یکپارچگی آنها و نیز روش تدریس استادبرایم بسیار جالب بود و مرا بیشتر با اهمیت موضوع تحلیل کسب و کار و نیز نقش مهم PBA در سازمانها آشنا نمود. در کل از شرکت در این دوره بسیار خرسندم و امیدوارم بتوانم در ادامه راه زندگی حرفه ای ام از آموخته ها استفاده کنم.
علیرضا تمجیدی
استاد از توجه شما به امر خیر سپاسگزارم
امیررضا زارعیان
ممنون از شما بابت زحماتتان موفق و پیروز باشید
فرهاد توکل همدانی
سلام و عرض ادب تجربه این دوره برای من، یادآور نکاتی بود که در محیط کاری خودم به نحوی با آن روبرو شده بودم و این موضوع باعث شد به مسایل حرفه ای خودم عمیق تر از قبل نگاه کنم با سپاس فراوان از استاد عزیز خدا قوت و به امید دیدار مجدد
محمد امین مرادنیان
با سلام و عرض خسته نباشید با توجه به اهمیت و ارزشمند بودن دوره شرایط برگزاری و تعاملی بودن دوره مطابق با سرفصل های شغلی هر فرد می تواند مفید تر باشد
Fateme Sadat Elahi
واقعیت اینه که دوره های مختلفی رو تا به حال در موضوعات مختلف شرکت کرده ام. دوره ای جامع تر و بابرنامه تر از این دوره بدون اغراق ندیدم. میزان تسلط بیش از حد استاد به مطالب و به اشتراک گذاری تجربیات و کیس های واقعی خیلی به عمیق شدن آموخته ها کمک کرد. حتی سختگیری های استاد خودش محرک خوبی برای همراهی با کلاس بود. بیش از همه چیز، از زحمات استاد برای آماده سازی برای آزمون که بعد از کلاس ها قراره اتفاق بیفته ازشون ممنونم. این هم جزو معدود مسلکهایی هست که در اساتید دوره ها تابه حال دیده ام. در آخر پیشنهادی که دارم اینه که شاید بد نباشه یه سری متریال هم خارج از کلاس با بچه ها شیر بشه. مثل کیس استادی ها یا ویدیوها و مطالب مربوط به هر بخش کلاس.
نسیم عطائی
من از شخص آقای کتب زاده، صبوری در پاسخگویی به سوالات رو یاد گرفتم.
سیدعلی خدام حسینی
دوره بسیار خوبی است که نیاز صنایع مختلف به خصوص در حوزه دیجیتال است. استاد دوره نیز تسلط خوبی به مبحث داشته و علاقه به تدریس ایشان نیز موضوع مهم دیگری است که به کارآمدی این دوره می افزاید. به نظرم میتوان دوره را از نظر زمانی فشرده تر برگزار نمود.
Goli Samadi Dooki
با تشکر از زحمات استاد عزیز. من از نحوه ارائه مطالب توسط ایشان و ساختار منظم مطالب راضی بودم و به شدت مشتاقم تا در کارگاه این دوره هم شرکت کنم. موفق باشید.
Golnaz Tavakolian
تسلط خوب آقای کتب زاده به مطالب آموزشی و نحوه انتقال مطالب در کنار دلسوزیشان برای همراه کردن ما بسیار با ارزش است
تهران، بلوار مرزداران، خیابان بهار، کوچه یگانه غربی، پلاک 15
کدپستی: 1461783651
محمدحسین قیاسوند
سلام و احترام خدمت خانواده رستاک علی الخصوص جناب آقای دکتر کتب زاده عزیز معتقدم؛ کیفیت ارائه آموزش در موسسه رستاک، انتظارات و توقعات آموزشی در بین فراگیران و دانشجویان را ارتقاء داده به نحوی که پس از درک اساتیدی همچون آقایان واحدی و کتب زاده، پذیرش هر استاد و آموزشگاهی به سادگی نخواهد بود. امیدوارم همچنان در عرصه آموزش کشور خوش بدرخشید و پیشرو باشید.