جستجو برای:
سبد خرید 0
دوره های برگزار شده
0
اعضای «رستاک من»
0
دانشجو
0
نظرات شرکت کنندگان
0

نظرات شرکت کنندگان

علی آوائی

بسیار دوره پر محتوی و آموزنده ای بود. اغلب قریب به اتفاق همراهان را بسیار مشتاق یادگیری و فعال در کلاسها دیدم.از آن سری از دوره هایی بود که با اشتیاق فراوان در انتطار جلسه بعدی آن بودم و الان حس میکنم دلم برای روزبه کتب زاده، بیانش، فضای کلاس و همراهان خودم در این دوره، تنگ میشود. من با تعدادی از همراهان حسی پیدا کردم که انگار در یک تیم کاری مدتهاست که با هم آشنا هستیم و با هم کار میکنیم و این بی شک به نحوه اداره کلاس توسط روزبه بستگی داشته است. تا قبل از این کلاس هیچ شناختی از روزبه نداشتم و نگران بودم که آیا ارائه قوی میتواند داشته باشد؟ -آخه من تجربه دوره پی ام پی را با علی واحدی عزیز 10 سال پیش داشته ام که در من استاندارد جدیدی را از کیفیت آموزش ایجاد کرده بود – که دیدم این تیم رستاک تا اینجای کار نشان دادند تیم برجسته ای در آموزش های تخصصی حوزه خودشون هستند و آقای روزبه کتب زاده نازنین به دلیل دانش قوی ، تجربه کاری طولانی در صنایع مختلف و روحیه بسیار انسانی که دارند، از این پس برای من پشتوانه ای از یک منبع آگاه رفع اشکال در زندگی حرفه ای ام ایجاد نمودند. پایدار و تندرست و شاد باشید روزبه جان

Nasim Jafarnejad

از استاد بسیار سپاسگزارم که تشویق کردند این تکنیک ها را در زندگی بکار ببریم و جرئت داشته باشیم

مرضیه هاشمیان

از صبر و حوصله آقای کتب زاده در پاسخگویی به سوالات هم کلاسی ها ممنونم! بابت مثال های مرتبط و فلیم هایی که در حین دوره گذاشتند ممنونم!

زهرا نصیری

استاد کتب زاده یکی از حرفه ای ترین و بهترین اساتیدی هستند که من در کنارشون بودم. تسلط فوق العاده به موضوعات و انتقال کامل و درست این مفاهیم باعث . میشد تمام دقایق کلاس مفید باشه من حتی دلم نمی‌خواست ۱ ثانیه از کلاس رو هم از دست بدم. واقعا ازتون ممنونم استاد پاینده باشید

امیر بهداد سلامی

بابت تمام زحمات و برنامه ریزی خوب تشکر می کنم. پاینده و همواره نوآور باشید.

محمود پرندر پور

همانند دوره های دیگری که با جناب کتب زاده گذراندم ، تسلط جناب کتب زاده به محتوای دوره و فن بیان قابل ستایش ایشان در کنار اشتیاق همیشگی به انتقال دانش باعث ایجاد یک فضای آموزشی بسیار عالی و ایجاد درک مناسب و کاربردی از دوره PBA گردید.

حامد جعفرعلی جاسبی

روز اول دوره جناب کتب زاده گفتند که حداقل نتیجه این دوره تغییر ادبیات ونگرش در شما خواهد بود و من این حداقل رو به صورت کامل درک کردم.لذت بردم و سپاسگزارم و بابت هر چرا که در زندگی و کارم بگم شما رویادخواهم کرد.به قول خوداقای کتب زاده بزرگی گفتند و ایشان یکی از ان بزرگان در زندگی من خواهند بود

محمد امیر آزادگان

مفاهیم بسیار کاربردی در حوزه مدیریت پروژه که امیدوارم با توسعه روزافزون کاربرد آن در صنایع مختلف موجب اعتلای پروژه ها در رسیدن به اعداف آن گردد. همچنین تسلط مدرس محترم در انتقال دانش بسیار عالی بود.

علیرضا آشتیانی

سلام امیدوارم خوب باشید از این دوره بسیار لذت بردم ، تا همین الان به چندین نفر دوره را توصیه کردم ، دکتر کتب زاده عالی هستند ، لذت بردم. این دانش را حتما ادامه خواهم داد به خصوص بخش بیزنس کیس که عالی است. دمتون گرم که اینقدر تاثیرگذار هستید. ارادت

علیرضا حاتمی منفرد

اساتید محترم شرکت رستاک در شعار شرکت آمده که ما برای شما خاطره می سازیم ضمن تایید ، دوست دارم یک نکته بر اساس تجربه خودم اضافه کنم " شما شرکت کنندگان در کلاس را معتاد به یادگیری می کنید" طوری که پس از پایان هر دوره به فکر شرکت در دوره بعد هستند. سپاس بابت زحمات، تخصص و تعهد شما عزیزان

علی خلیلی

با وجود کیفیت خوب دوره همچنان کلاس حضوری را ترجیچ میدهم

غلامحسین مجیدی فراهانی

آنچه خوبان همه دارند "رستاک من" یکجا دارد

Afshin Yousefi

امیدوارم که همیشه سلامت و برقرار باشن همه تیم رستاک و تشکر از مهندس کتب زاده عزیز

علیرضا هنرور ترشیزی

تجربه کلاس با استاد کتب زاده، فوق العاده بود و از اون تجربیات لذت بخش یادگیری گروهی بود که با توجه به مرتبط بودن با حوزه کاری من، بسیار کاربردی و مفید بود. جزوه ، نحوه تحلیل موضوعات و استفاده از مثال های دنیای واقعی به درک مطالب بسیار کمک می کرد. کار بسیار با کیفیت و تجربه خاصی بود، اما چند مورد به ذهنم میرسه که قابلیت بهبود در کل فرایند را داره: * در خصوص فرایند ثبت نام و شروع کلاس، میخواستم این رو بیان کنم که این فرایند به شدت با انتظار و عملکرد رستاک متفاوت بود و انصافا بخواهم بگم ،اگر شناخت قبلی من نسبت به استاد کتب زاده و واحدی نبود، و تصمیم قبلی قطعی به شرکت در کلاس، به عنوان یه prospect به هیج عنوان به مشتری تبدیل نمیشدم. مشکل این بود که من قبل از شروع این دوره ، یک سری سوال داشتم در مورد نحوه برگزاری ، زمانبندی و غیره، چون ایران هم نبودم ، نمیتونستم تماس بگیرم، چند مرتبه ایمیل زدم، با پشتیبان سایت چت میکردم ولی هیچ جوابی نمیگرفتم، نتیجه اش هم این شد که دوره قبلی رو نتونستم ثبت نام کنم. ** اگر بخواهم چند مورد رو اشاره کنم که در کلاس جای بهبود داشت: 1. گاهی اوقات این حس رو داشتم که روی موضوعی بحث زیاد میشد، و یکسری اسلایدها با سرعت بیشتری مرور میشد و احساس میکردم ، تعلل کافی برای درک روی اون اسلایدها نمیشد و مثلا شاید برای 10 اسلاید آخر یه جزوه پیش میومد. 2. من برای یادگیری نیاز به تکرار یک موضوع دارم و عدم دسترسی به ویدیو کلاس ، بعد از کلاس چالشی بود برام، من دوست داشتم که بتونم برگردم به ویدیو و مجدد گوش بدم توضیحات استاد برای یک tools خاص. ( موضوع عدم رعایت کپی رایت توی ایران قابل درک میکنه رویه فعلی رو ولی احتمالا راهکارهایی برای حل این مشکل وجود داشته باشه ، مثل با استفاده از پلت فرم های آنلاین که فقط ویدیو قابل پخش در اونجا باشه) در کل دوره فوق العاده ای بود، از دانش ، تجارب استاد کتب زاده بسیار بهره مند شدم و در کنار شخصیت دوست داشتنی ایشون تجربه کلاس خاطره انگیزی بود برام. با آرزوی بهترین ها برای تیم رستاک

مريم آذركردار

اين دوره مرا در ابتدا در درياي متلاطم ابهامات انداخت ولي به مرور كنجكاوي برانگيز شد و پنجره ديد متفاوتي را جلوي من باز كرد. الان در پايان دوره حس خوبي دارم و حس مي كنم اين نگاه و بصيرت بعنوان يك تحليل گر حرفه اي بودن مرا در كارم مشتاق دانستن و جسور نگه خواهد داشت و بدنبال چرايي هر چيز خواهد كشاند.

هما فضلی

من یک تازه وارد به این دنیای بزرگ و پرهیاهو هستم و این دوره برای من آغاز یک راه بود که به من درک و آگاهی بخشید. قطعا این بینش باعث خواهد شد که با اشتیاق بیشتری درون این راه قدم بگذارم و به مسیرم ادامه بدم با سپاس از استاد گرامی جناب کتب زاده عزیز بابت احساس مسئولیت و همراهی بی قید و شرطی که نسبت به دانشجوهاشون دارن

صابر کیایی شهمیرزادی

خوشحالم بخشی از این دوره و شاگرد دکتر بودم. هیچ کدوم از دوره هایی که تا الان شرکت کردم به اندازه این دوره جذاب نبودن لحظه به لحظه کلاس لذت بخش بود و با اینکه دکتر رو از قبل میشناختم و تعریف کیفیت تدریسشون رو شنیده بودم باید بگم بسیار بهتر از انتظارم بود و خیلی ممنونم

فرشید حیدری

سپاس بابت ایجاد شرایط مناسب برای آموزش و یادگیری

مرتضی امون

این دوره یکی از با ارزشترین درس هایی بود که می تونه نقش خیلی مهمی نه تنها در مسیر شغلی بلکه در زندگی هر فرد داشته باشه

سپیده شفیعی

باسلام و عرض ادب و احترام میخواستم در مورد این دوره و کلا شخصیت خاص جنابعالی و در موود حضور در کلاس های شما مواردی رو عرض کنم، که من اولین بار سعادت حضور درکلاس شما رو داشتم ولی در فضای مجازی همیشه دنبالتون میکردم در همایش های مختلف بودم… در حدی که من اگه از زندگی ناامید میشدم .کلیپ های شمارو میدیدم اما درمورد این دوره که کلا اینجوری فکر نمی کردم شاید من تنها کسی بودم که تو کلاس خیلی مشارکت نداشتم ، من چون خودم علاوه بر صنایع ارشد اقتصاد هم خوندم و این تفاوت با اقتصاد و دروه های کسب و کار داخلی خیلی فرق داشت و تو کل دوره در حال تطبیق دادن موضوعات بودم، به قول یکی از دوستان تو کلاس این دوره شاید لازم باشه دوبار حضور داشته باشیم. البته داستان سرتیفیکیت و ازمون درک کامل مفاهیم و گستردگی موضوع (عمق ایمان:)) )فرق داره. خواستم بگم با توجه شرایط سال گذشته زندگی شخصیم و حضور در این دوره در پایان سال مفیدترین بخش زندگی من در سال گذشته بود. خب در پایان واقعا زبانم قاصر هست در مورد دوره و جنابعالی و کلا مجموعه رستاک و امیدوارم مجددا در دوره های خیلی مفید جنابعالی و آن مجموعه شرکت کنم و کمال سپاسگزاری را دارم

ریحانه خضری نژاد

با سلام و احترام خدمت استاد عزیز و بزرگوار جناب مهندس کتب زاده بسیار برای من باعث افتخار بود که دانشجوی شما بودم و از دانش و تجربیات شما استفاده بردم ، دیدگاه من برای شرکت در این دوره جهت یادگیری و ارتقاء دانش در زمینه کسب و کار بود اما در طول دوره برای آمادگی در آزمون مصمم شدم ، مدت زمان حضور من در کنار استاد و دوستان بسیار با ارزش برایم لحظات بسیار زیبا و پرانرژی (که بعد از ساعات خسته کننده کاری بود) را رقم زد، استاد از شما برای همیشه بخاطر درس هایی که آموختید چه دانش کار و چه در زندگی بسیار سپاسگذارم،ارائه ارزشمند بدون جایگزین شما در سمپوزیوم سال گذشته سیلی محکمی برای من بود که من را از خوابی سنگین بیدار کرد، روح بزرگوار مادر عزیزتان قرین رحمت و آرامش الهی باشد. انشاءالله در تمام لحظات زندگی تان شاد،سلامت و موفق باشید.

با همکاری رستاک و GIGAPM کانادا
📅 تاریخ شروع دوره: 31 خرداد ماه (21 June)
🗓 روزهای برگزاری: شنبه، یکشنبه ها 
🕘 ساعت برگزاری: ساعت 18 تا 21 (به وقت تهران)
💻 پلتفرم برگزاری: Zoom
💰 هزینه ثبت‌نام ریالی: 27.500.000 تومان
🎓 شرکت‌کنندگان ثبت‌نام ریالی، گواهینامه رستاک دریافت خواهند کرد.
💵 هزینه ثبت‌نام دلاری: 244 دلار کانادا
🎓 شرکت‌کنندگان ثبت‌نام دلاری، گواهینامه GIGAPM کانادا دریافت خواهند کرد.
⚠ توجه مهم برای شرکت‌کنندگان داخل ایران:
– این دوره بر بستر Zoom برگزار می‌شود و برای حضور در کلاس، دسترسی به اینترنت بین‌الملل الزامی است.
– امکان استفاده از پلتفرم داخلی برای این دوره وجود ندارد.
لطفاً پیش از ثبت‌نام، از پایداری و مناسب بودن اینترنت بین‌الملل خود برای حضور کامل در جلسات اطمینان حاصل فرمایید.
☑ شرایط فنی و نیازمندی‌های این دوره را مطالعه کرده‌ام.
سبد خرید شما
سبد خرید شما