قیمت تماس بگیرید

نمایشگر تمام صفحه محتوا
اشتراک گذاری :
0دیدگاه 153 بازدید
update تـماس بـگیریـد
today تـماس بـگیریـد
دوره درون سازمانی
350 دانشجو تا کنون
زبان: تدریس فارسی
نیم تا 1 روز آموزش
منابع آموزشی
گواهینامه معتبر انگلیسی
PDU
دومین دوره
سازمانی

فلسفه و تفکر ناب در همه صنایع و علوم نفوذ کرده، از صنایع تولیدی و خدماتی تا پروژه ها، از طراحی تا ساخت، از تفکر تا اجرا! این «ناب» چیه که همه علوم به دنبال استفاده از اون هستند؟ حتی زندگی ناب!

در این سمینار، سعی می‌کنیم 14 اصل ناب را که به شدت بهم وابسته و مکمل هم هستند را ارائه کنیم. تمرکز بیشتر بر چرایی اصول هست تا ابزارها! به اندازه کافی ابزار داریم و بلدیم! ولی تا چرایی و نگرش پشت این ابزارها را ندانیم، جسمی است بی روح. نگرشهایی مانند وابی-سابی، نماواشی، هانسی، جیدوکا و بسیاری دیگر.

چند دهه هست که سعی شده از این اصول 14 گانه در مدیریت پروژه استفاده بشه. چه در متدهای مختلف اجایل مانند اسکرام و کانبان و چه در صنعت ساخت مانند طراحی ناب، اجرای ناب و تحویل ناب…. و این داستان ادامه داره.

این ارائه تلنگری خواهد بود تا به این اصول فکر کنیم و قبل از بکارگیری ابزراها فرهنگ مورد نیاز و چرایی آنها را بیاموزیم. تلاش کنیم که ناب فکر کنیم، ناب تصمیم بگیریم و ناب یاد بگیریم و بعد ابزارهای ناب را اجرا کنیم. ناب شدن یک چشم انداز بلند مدت و سخته نه یک سفر کوتاه و زود بازده! ناب شدن شروع یک بازی بی پایانه!

مشاهده بیشتر
درباره مدرس
علی واحدی
علی واحدی
مشخصات این استاد

نمایش پروفایل

از این مدرس

نظرات

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید