قیمت 6,600,000 تومان

نمایشگر تمام صفحه محتوا الان خرید کنید
اشتراک گذاری :
0دیدگاه 2316 بازدید
update 6 فروردین شروع دوره
today شنبه و دوشنبه ساعت 17 تا 20
live_tv دوره لایو آنلاین
76 دانشجو تاکنون
زبان: تدریس فارسی
21 ساعت آموزش
لایو آنلاین
منابع آموزشی
گواهینامه معتبر انگلیسی
آزمون آزمایشی
بستر آموزشی zoom
گروه پشتیبانی

شرح دوره

اگر تصمیم دارید در کنار یادگیری عمیق و لذت‌بخش مفاهیم مدیریت پروژه با بهره‌گیری از متدولوژی جذاب پرینس2، مدرک معتبر بین‌المللی PRINCE2 Practitioner «متخصص پرینس2» را هم اخذ کنید، تور جامع PRINCE2 Practitioner «متخصص پرینس2» شما را از ابتدای مسیر تا انتهای آن که اخذ این مدرک هست، همراهی و هدایت می‌کند. تور جامع PRINCE2 Practitioner «متخصص پرینس2» شامل موارد زیر می‌باشد:مدرک پرینس 2 پرکتیشنر
  • برنامه‌ریزی دقیق آموزشی و مطالعه از طریق سامانه آنلاین یادگیری “رستاک من”،
  • بیش از 20 ساعت جلسه تدریس و رفع اشکال گروهی به صورت آنلاین،
  • مروری بر نکات پیشرفته استاندارد و آموزش نحوه استفاده از استاندارد در زمان امتحان،
  • 3 ساعت جلسه رفع اشکال فردی،
  • حل و رفع اشکال بیش از 5 آزمون نمونه با بیش از 250 سوال،
  • دسترسی آنلاین به تمامی محتوای جذاب آموزشی (جزوات، تمرینات، تستها و آزمونها) از طریق سامانه رستاک من به مدت 50 روز از ابتدای دوره،
  • همراهی شما تا لحظه آزمون از طریق تشکیل گروه کاری و تبادل نظر بین دانشجویان کلاس،
  • با امکان شرکت در آزمون رسمی در ایران.
  • 10% تخفیف شرکت در دوره در صورت پرداخت همزمان هزینه آزمون.
  • ارائه فایل جزوات به صورت 2 اسلاید در یک صفحه با حفظ حق کپی شرکت رستاک. ارائه هاردکپی باکیفیت جزوات به صورت دو اسلاید در یک صفحه، مستلزم سفارش و پرداخت هزینه است.
توجه: پیش نیاز شرکت در این دوره داشتن یکی از مدرک PRINCE2 Foundation یا داشتن مدرک PMP و IPMA بوده و شرکت کنندگان حتما باید دوره مقدماتی پرینس2 را گذرانده باشند.   🎨 اطلاعات مهم دوره:

👨‍💻 دوره بصورت لایو آنلاین برگزار می‌گردد.

👨‍🏫 تمامی منابع آموزشی دوره به زبان انگلیسی بوده ولی تدریس به زبان فارسی می‌باشد.

👩‍💻 بستر برگزاری دوره آنلاین، نرم افزار زوم (Zoom) می‌باشد.

🌍 هموطنان مقیم در خارج از کشور نیز می‌توانند در این دوره بدون هیچ مشکلی شرکت نمایند.

🧾 امکان صدور فاکتور انگلیسی و پرداخت دلاری نیز می‌باشد.

متدولوژی PRINCE2 «پرینس2»درباره متدولوژی PRINCE2 «پرینس2»

بهبود اثربخشی و کارایی در مدیریت پروژه ها به منظور تحقق منافع ذی‌نفعان آن از جمله اصلی ترین اهداف مدیریت پروژه در دنیای امروز می باشد.  PRINCE2 “پرینس2” از مطرح ترین متدولوژی های کاربردی در حوزه مدیریت پروژه می باشد که به منظور مدیریت اثربخش پروژه توسط موسسه AXELOS انگلستان ارائه گردیده است. PRINCE2 “پرینس 2″به عنوان یک ‌روش، مورد کاربرد در تمامی صنایع، تضمین مینماید پروژه در زمان و بودجه تعیین شده و مطابق با کیفیت مورد توافق اجرایی گردد. در حال حاضر PRINCE2 “پرینس 2” اصلی ترین متدولوژی مورد استفاده در حوزه مدیریت پروژه در اروپای غربی، بریتانیا، استرالیا و نیوزلند می باشد. همچنین بر اساس قانون مصوب در کشور کانادا تنها متدولوژی مورد استفاده جهت مدیریت پروژه های سازمان محیط زیست کانادا PRINCE2 “پرینس2” می باشد. از این رو در کشورهای حوزه بریتانیا، انگلیس، استرالیا، نیوزلند، کانادا و آمریکا دارا بودن مدرک بین المللیPRINCE2 “پرینس2” جزء الزامات و نیازمندی های استخدام در مشاغل مختلف مرتبط با مدیریت پروژه می‌باشد. این متدولوژی در سطح مقدماتی تضمین می نماید که شرکت کنندگان مهارت و دانش لازم را به منظور حضور اثربخش در تیم مدیریت پروژه کسب نمایند. PRINCE2 (مخفف Projects in Controlled Environments) یک روش فرآیندی برای مدیریت موثر پروژه است. PRINCE2 “پرینس2” استانداردی است که دولت انگلستان به طور گسترده از آن استفاده کرده و به طور گسترده در بخش خصوصی شناخته شده و استفاده می­گردد. ویژگی‌های اصلی PRINCE2 “پرینس2” عبارتند از:
  • تمرکز بر توجیه کسب و کار
  • تعریف موثر نقش‌ها و مسئولیت‌های پروژه
  • رویکرد برنامه‌ریزی بر اساس محصول
  • تأکید بر تقسیم پروژه به مراحلی که قابلیت مدیریت و کنترل داشته باشند
  • انعطاف پذیری برای کاربرد در سطحی که برای پروژه مناسب است
 

مشارکت راهبران سیستم رستاک وManagement Plaza:

شرکت راهبران سیستم رستاک با مشارکت شرکت بلژیکی Management Plaza امکان برگزاری آزمون رسمی PRINCE2 “پرینس2” را در دو سطح Foundation  و Practitioner در ایران فراهم نموده است و علاقه مندان به این مدرک بین المللی می‌توانند با قبولی در آزمون مربوطه، مدرک معتبر بین المللی از نهاد اعتبار دهنده AXELOS انگلستان را دریافت نمایند. Management Plaza یک موسسه آموزشی بلژیکی است که هدف آن ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در حوزه مدیریت پروژه، خصوصا PRINCE2، در بلژیک و بسیاری دیگر از کشورها می باشد. این موسسه پارتنر رسمی موسسه‌های APMG و EXIN، مجری آزمون‌ها و گواهی‌های PRINCE2 “پرینس2” است که اجازه برگزاری آزمون‌ها را دارد. محتوای آموزشی موسسه نیز به تایید APMG و EXIN رسیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مدرک PRINCE2 اینجا کلیک بفرمایید.
با ما باشید
توصیه نامه
تا آخر خط با شما هستیم
پیش ثبت نام دوره
برای پیش ثبت نام این دوره فرم زیر را پر کنید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان می باشند
مشاهده بیشتر
درباره مدرس
روزبه کتب زاده
روزبه کتب زاده
مشخصات این استاد

نمایش پروفایل

از این مدرس

نظرات

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید