قیمت تماس بگیرید

نمایشگر تمام صفحه محتوا
اشتراک گذاری :
0دیدگاه 189 بازدید
update تـمـاس بـگیریـد
today تـمـاس بـگیریـد
دوره درون سازمانی
84 دانشجو تا کنون
زبان: تدریس فارسی
12 الی 14 روز
منابع آموزشی
گواهینامه معتبر انگلیسی
گروه پشتیبانی
آزمون آزمایشی
سازمانی

شرح دوره

اگر تصمیم دارید در کنار یادگیری عمیق و لذت‌بخش مفاهیم مدیریت طرح براساس استاندارد The Standard of Program Management، مدرک معتبر بین‌المللی PgMP را هم اخذ کنید، این تور تضمینی شما را از ابتدای مسیر تا انتهای آن که اخذ مدرک PgMP «متخصص مدیریت طرح» (®PgMP) Program Management Professional هست، همراهی و هدایت می‌کند. در این دوره از منابع معتبر بین‌المللی زیر برای تفهیم کامل مدیریت طرح استفاده می شود.
منابع اصلی مورد استفاده در تور جامع PgMP «حرفه‌ای در مدیریت طرح»
منابع اصلی مورد استفاده در تور جامع PgMP «متخصص مدیریت طرح»
 

تور جامع PgMP «متخصص مدیریت طرح» شامل موارد زیر می‌باشد:

  • برنامه‌ریزی دقیق آموزشی و مطالعه از طریق سامانه آنلاین یادگیری “رستاک من”،
  • فهم عمیق محتوای استاندارد The Standard of Program Management بهمراه منابع معتبر بین‌المللی فوق،
  • بررسی وظایف مدیریت طرح براساس سند “سرفصل‌های آزمون PgMP” بهمراه نکات کاربردی و آزمون،
  • انواع تمرینات، کوییزها و تست‌های شبیه آزمون در طول دوره و به ازای هر جلسه در بستر سامانه آنلاین “رستاک من”،
  • دسترسی آنلاین به تمامی محتوای جذاب آموزشی (جزوات، تمرینات، تستها و آزمونها) از طریق سامانه رستاک من به مدت 120 روز از ابتدای دوره،
  • دسترسی به آزمون‌های آزمایشی آنلاین 4 سطحی (به روزرسانی مستمر براساس بازخورد آزمون دهندگان)،
  • تکمیل فرم ثبت نام در سایت PMI،
  • تشکیل گروه تعاملی برای تبادل و همفکری مستمر با دانشجویان با بهره‌گیری از مربی دوره،
  • همراهی شما تا لحظه آزمون از طریق تشکیل گروه کاری و تبادل نظر بین دانشجویان کلاس،
  • ارائه فایل 2 اسلاید در یک صفحه به دانشجویان از طریق سامانه رستاک من. ارائه هاردکپی باکیفیت جزوات مستلزم سفارش و پرداخت هزینه است.
توجه: این دوره برای کسانی که زبان انگلیسی متوسط به بالا دارند، مناسب است.  

مدیریت طرح چیست؟

سازمان‌ها اغلب درگیر پیاده‌سازی چندین پروژه به صورت همزمان یا مرتبط با یکدیگر هستند. مدیریت طرح باعث ایجاد منافع و مزایایی برای سازمان می‌شود که از مدیریت تک ‌تک پروژه بدست نخواهد آمد. مدیریت طرح، مدیریت هماهنگ پروژه‌ها برای دستیابی به منافع بیشتر برای سازمان است. این دوره برای آشنایی و تسلط مدیران سازمان‌ها، مدیران پروژه و دست‌اندارکاران پروژه با الزامات و فرآیندهای آخرین ویرایش استاندارد مدیریت طرح که توسط مؤسسه مدیریت پروژه (PMI) تدوین شده، است. طرح ها از مجموعه‌ای از پروژه‌های به هم مرتبط تشکیل شده‌اند که اگر بطور هماهنگ مدیریت شوند ما را به منافعی می‌رسانند که از مدیریت تک تک پروژها به طور مجزا حاصل نخواهد شد. مدیران طرح کاری به مراتب سختتر از مدیران پروژه و حتی مدیران پورتفو را خواهند داشت چرا که هم باید به دانش مدیریت پروژه مسلط باشند و هم به دانش مدیریت پورتفو، تا بتوانند هم با مدیران پایین دستی و هم با مدیران بالادستی زبان مشترک پیدا کنند. به منظور ترویج دانش مدیریت طرح حرفه ای، موسسه PMI استاندارد مدیریت طرح را با کمک متخصصین تهیه و به دنیا عرضه نموده است. این استاندارد از 5 حوزه عملکردی مدیریت طرح تشکیل شده که در تصویر زیر نمایش داده شده و عبارتند از همسویی استراتژیک طرح، مدیریت منافع طرح، مشارکت ذینفعان طرح، حاکمیت طرح، مدیریت چرخه حیات طرح.
حوزه های عملکردی مدیریت طرح
حوزه های عملکردی مدیریت طرح
 

معرفی مدرک PgMP «متخصص مدیریت طرح» (Program Management Professional)

مدرک PgMP گواهي‌نامه PgMP شناخته‌شده‌ترين و معتبرترين گواهي‌نامه حرفه اي مديريت طرح در جهان مي‌باشد که توسط انجمن مديريت پروژه آمريكا (PMI) در اقصي نقاط جهان به افراد موفق در آزمون آن اعطاء ميگردد.  هدف از برگزاري آزمون PgMP، اندازه گيري دانش داوطلبين درباره دانش مديريت طرح  و نحوه بکارگيري اين دانش در موقعيت‌هاي واقعي است و دارنده اين مدارک بعنوان فرد متخصص و صاحبنظر در دانش حرفه‌اي مديريت طرح شناخته مي‌شود. اولين بار اين آزمون در سال 2008 در آمريكا برگزار شد ولی باتوجه به اعتبار بالای این مدرک و سختی گذر از مراحل مختلف اخذ مدرک تنها حدود 2500 نفر در دنیا موفق به اخذ این مدرک شده‌اند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مدرک PgMP اینجا کلیک کنید. علی واحدی و روزبه کتب زاده افتخار داشتن تمام مدارک PMI از جمله مدرک PgMP را دارا هستند.  
مشاهده بیشتر
درباره مدرس
علی واحدی
علی واحدی
مشخصات این استاد

نمایش پروفایل

از این مدرس
درباره مدرس
روزبه کتب زاده
روزبه کتب زاده
مشخصات این استاد

نمایش پروفایل

از این مدرس

نظرات

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید